Reklamace

Pokud chcete zboží vrátit, napište nám důvod vrácení na jeden z našich emailů a zajistěte, že zboží bude vráceno do 14 dnů od doručení vaší zásilky, reklamace poslány po více jak 15 dnech nebudou přijaty.

Všechno vrácené zboží musí být nové/nenošené, neumyté, v originální krabici se vším původním, popřípadě s visačkami.

Doporučujeme boty zkoušet na čistém povrchu, pokud si nejste zcela jisti ponecháním tenisek. Tenisky by měly být vráceny bez jakékoliv vady a originální, nepoškozené krabici. Tenisky vráceny bez krabice nebo v poničené krabici se zašpiněnou podrážkou nemusí být přijaty a budou zaslány zpět zákazníkovi.

Ujistěte se, že vrácené zboží je dobře zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození. Zboží odesílejte pojištěné a s číslem pro sledování, nebereme zodpovědnost za ztrátu a poškození.

O vrácení se můžeme rozhodnout okamžitě, ve složitých případech do 3 dnů od jejich převzetí. Tato lhůta nezahrnuje dobu odborného posudku. Zpracování reklamace by nemělo trvat déle jak 30 dní, pokud není stanoveno jinak.

Všechno zboží pochází z druhé ruky, tudíž nemůže být považováno za zboží nové zakoupeno v autorizovaném obchodě, tudíž se na něj nemohou vztahovat reklamace, když zboží bude zákazníkem použito. Nezodpovídáme za vady způsobené výrobcem.