Často kladené otázky (FAQ)

  • Jsou produkty autentické?

Ano. Na všechny naše produkty zaručujeme 100% autentičnost.  Všechny položky pocházejí přímo od ověřených dodavatelů a následně prochází důkladnou kontrolou našeho týmu do posledního detailu. Rozhodně nepodporujeme výrobu, ani prodej padělaného zboží.

 

  • Je možnost si vaše zboží vyzkoušet?

Bohužel, aktuálně působíme pouze jako internetový obchod, takže není možné si naše zboží vyzkoušet osobně. Nicméně, pokud vám zboží nebude vyhovovat, nabízíme možnost jej kdykoliv vyměnit. Stačí nám zboží zaslat zpět a my už se o výměnu postaráme.

 

  • Jaké jsou způsoby doručení zboží a kdy vám zboží přijde?

Způsoby doručení se liší podle regionu. Nabízíme doručení na adresu, výdejní místo a v případě Prahy i osobní předání. Veškeré zásilky zasíláme pomocí Zásilkovny.

Pro zboží označené jako "doručení do 48 hodin" garantujeme doručení do 48 hodin. U zboží označeného jako "skladem" můžete očekávat doručení v rozmezí 2-12 pracovních dnů.

 

  • Proč se liší ceny u jednotlivých velikostí?

Náš e-shop se zaměřuje na prodej limitovaných edicí různých produktů. Cena těchto produktů závisí primárně na vzácnosti a právě z toho důvodu se ceny různých velikostí mohou lišit.  Naše ceny jsou odrazem cen na sekundárním trhu daného produktu.

 

  • Zboží přišlo a nejsem s ním z jakéhokoliv důvodu spokojený/spokojená. Co mám dělat?

Pokud nejste s obdrženým zbožím z jakéhokoliv důvodu spokojeni, stačí nám jej zaslat zpět v původním stavu do 14 dní od převzetí.  Peníze vám vrátíme na zadaný účet co nejdříve, případně pomůžeme s výměnou zboží. Naším cílem je zajistit, abyste byli s vaším nákupem maximáýlně spokojeni.

 

  • Mám dotaz, na který zde nemáte odpověď

Pokud máte dotaz, na který zde nenaleznete odpověď, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické podpoře. Můžete nám též napsat na info@the-label.cz a my vám rádi poskytneme veškeré potřebné informace a podporu.